sekerportakali9 bana da o dönemler de söylemişlerdi Ama ben inanmamıştım. Sanki hiç geçmeyecek gibiydi ama geçiyor, geçiciymiş. 3 aydan sonra bi aydınlanma geliyor bebeklere 🤭 ben neden üzüyorum bu annemi diyorlar sanırım kendi kendilerine, sonra puff ilk 3 ayı unutuveriyorsun birden. Söyleyeceğim tek şey, anın tadını çıkar. Varsın kucağında uyusun varsın ev pis kalsın yemek olmasın ama onun şuanda ihtiyacı olan tek şey anne kokusu