tazeanne98 zlynda kullanabilirsin. Kırkın çıktıktan sonra herhangi bir günde başlayabilirsin ama ilk 1 ay ek bir yöntem ile korunman gerekiyor. 3 aylık iğne vurdursan da aynı şekilde. Spirali her doktor farklı zamanlarda takıyor ama çoğunluğu 4. Aydan sonra öneriyor. Bebeğine hiçbir zararı yok bunların. Adetini nasıl etkiler orası bilinmez ama doğumdan sonra zaten ne zaman adet olacaksın orası muamma 🫠