Spirali doğumdan en az 4 ay geçince takıyorlar mis ben sormuştum hastaneye. Benimde oğlum 4 aylık şimdi adet olmayi bekliyorum adetinin 2.gununde gel spiral takalım dedi kadın. Bekliyorum. Ama ben doğumdan sonra doktor bana aylık iğne verdi 4 aydır aylık iğne vuruldum spirale kadar diye. Sağlık ocağındaki kadında senin 3 aylık igne olman gerekiyordu sütünü etkiler falan dedi anlamadım bunu doktor bilmiyor mu yani kullandım artık yapack bişi yokta adet olayı bekliyorum spiral taktırmak için.