MonicaGellerCB bir de şey sormak istiyorum size. Annemler de şey diyor tabi doktordan iyi bildiklerini düşünmüyorum da aileler işte her zaman çok bilmiş davranıyorlar. 3 saatte bir 30 cc mama saatte bir 30 cc anne sütü veriyorum ben. Doktor da bu şekilde dedi. Yani saat başı besleniyor. Bebeğim 3 günlük bu arada. Annemde diyor ki çok sık beslemek bağırsaklarını patlatır, düğümlenir falan diyor. Doktordan iyi mi biliyorsunuz diyesim geliyor ama kırmamaya çalışıp ben doktorun dediğini yapıyorum hem öyle bişey olsa çocuk sık sık kaka yapmaz diyorum. Kakası iyi yapabiliyor. Dinlemiyorum onları ama kafamı karıştırmıyor da değil :(