Bende yaşadım aynısını değeri biraz yüksekti hastanede yattık 1 gün ışık aldı kızım. Uyandıramıyodum bende topuğuna miskete vurur gibi vuruyordum ama insan da kıyamıyor ki ah ağlardım onu yaparken ama siz bi doktora gidin zaten 5. Gün topuk kanı alırken bakarlar değerine