gizem187_ ben 238’le hamile olduğumu öğrendim ondan tam bir hafta sonra 1500 civarıyken keseyi gördük ama bu durum doktorun cihazına göre değişiyor. Keseden 2 hafta sonra da kalp atışı için çağırdı. Size bu değerlerle beta takibi yapmanızı doktor mu söyledi?
Yani benim doktorum kendi beta hesaplayıp 1 hafta sonra gel dedi ben 238’le öğrendikten sonra tekrar beta fakan baktırmadım.