Senkimsin İlk çocuk huysuz ve kıskanç değilse ideal yaş 2.5-3 bence. Bizimkilerin arası tam 3 yaş 1 ay, oğlum kardeşine şimdiden abilik yapıyor, hem tuvalet eğitimi filan olduğu için onunla fazla uğraşmam gerekmiyor, çoğu işini kendi hallediyor. Önce olsa 2 bebekle uğraşacaktım, sonra olsa yenidoğan bebekle her gün okula gidip gelecektim. En idealini tutturdum 😁