ZSareninAnnesi wow nasıl yaş aralığı zaten azken zorlanıyorken daha az olmasının daha kolay olacağı kanısına vardınız ki?
Benim ilk iki arası 27 ay ikinci ile üçüncü arası 14 ay
İlki ile üçüncü arası 3 yaş oluyor dolayısıyla. Ve yaş aralığı arttıkça daha kolay olduğunu yaşayarak tecrübe ediyorum. Son iki hala tam olarak kendilerini ifade edemedikleri için ikisi aynı anda krize girdiklerinde vay halime mesela. Ama en büyüğü kendini çok net ifade ettiği, tuvalete gidebildiği bez kullanmadığı kendi kendine yiyebildiği … vs. için gerçekten ona yetişmek konusunda hiç zorluk çekmiyorum diyebilirim.
Ve malesef aralar yakın olunca büyüme hızı da göreceli olarak azalıyor gözümüzde. Büyüğü bir türlü büyümüyor ki küçüğü de büyüsün. Ama büyük zaten büyük olunca o zaman işte onun büyümesini beklemiyorsun, küçüğü de hızlıca büyüyor işte:))
Siz henüz yolun başındasınız, küçüğünüz 2 yaş dolaylarına geldiğinde ve büyüğü ile mükemmel bir oyun arkadaşı olduğunda heh diyeceksiniz, buymuş.
Sonuç olarak, üç yaştan önce olmamalıdır, 5 idealdir diye düşünüyorum. Peşpeşe hürrem gibi doğurayım diyorsanız da imkanlarınızın(mental ve fiziksel başta olmak üzere) her anlamda buna yetecek seviyede olduğundan emin olmalısınız.