duygu_Ln3 Ben geçen temmuz ortasında doğurmuştum en sıcak günlere denk gelmişti, ama yine de yaz olmasını tercih ederim.. üşür mü hasta olur mu derdi olmuyor, kat kat giydirmiyorsun bez değişimi pratik oluyor tek bi zıbınla geçiriyor yazı :) tek zorluk emzirirken terlemesiydi terleyince biraz isilik oluyordu yanağı.. şimdi yeni yeni yürüme zamanları yaza gelecek o yüzden iyi :)