İkinciyi dusunuyorum Rabbim nasip ederse yumurta takip kartlari alarak insallah.İlk kizim Ekimde dogdu ben kis bebegi diyenlerdendim ve benim dogum ayim ocak ikinci cocugum da ocak ayinda olsun istiyorum ama bayrama falan toparlanmamis olacak ne yapsam bilemedim ama yaz bebegine de hic icim gitmiyor ya 😂 niye boyle acaba.
Ben kisin zorlanmadim kizim kis ayinda dogdy bayrama toparlanmisti boyle iyi olmustu 😂😂