yeka38 götürdüm doktora biri dediki öksürüyorsa hemen yatış yapalm daha çoçuğu dinlemeden. Sonra baska bi doktora gittik o hiç bir şeyi yok burnu tıklaı öksürüğü ondan oluyor eve geldik. Dün akşam yine üst üste öksürünce korktuk devlet hastanesine gittik röntgen çektiler enfeksiyon var dediler. Üniye geçtik daha önce orda yatış yaptığımız için yine olacaksa orda yatalım diye. Orda kan alındı röntgen çekildi . Ordaki doktorda kan temiz ciğerleride temiz enfeksiyon yok dedi yinede serum taktı gecede eve geldik. Hangi doktora inanacağımı şaşırdım artık