Alyaafra3017 sen sarımsağı dövüp bala kat bir gece karanlıkta beklet ertesi gün sabah ögle akşam olacak şekilde birer tatlı kaşığı ye,bebisede sarimsahi dövüp zeytinyağına kat yine bir gece karanlıkta beklet ve sabah akşam ayak altlarına sür sürekli emzir eğer mama veriyorsan kesinlikle su ver ve çörek otunu sıcak suda bekletip bebise 3-4 çay kasigi verebilirsin umarım iyi gelir