Aptalllarsizi eşim belediyeye bağlı personel ama başka birimde çalışıyor. Sosyal hizmetlerde tanıdığı çok kişi var. Ama gurur yapıyor, işte para almak için bizimle konuştu dedikodusu yaparlar diyor. Eşim askere gidince sırf onu tanıdıkları için yardım parası aldım. Normalde kimse kolay kolay almıyor tanıdığı birkaç abi vesilesiyle o parayı aldım.