Lütfen anneler bebeklerimizin aşılarını vurduralım. Öyle bir dönemde yaşıyoruz ki heryer mikrop virüs dolu. Minicik bedenleri bu kadar mikroba virüse karşı savunamaz. ❤️ Aşı karşıtı olan kişilere anlam veremiyorum gerçekten. Evet özel aşılar çok pahalı kimisi alamıyor keşke devlet karşılasa da bütün bebeklerimiz aşılı olsa. Yada özel aşılar içinde zorunluluk getirse. Rabbim evlatlarımızı korusun şifa versin