Eymenim11 Geçenlerde oğlum birden hastalandı diye post açmıştım.doktorumuza gittik oğlum kaka tahlili bugün verdi diye öğrendim hastalığını.rota virüsü olmuş 🥺nasıl oldu nasıl bulaştı bilmiyorum oysaki pinpirikliyimdir hergun evi silerim gündüz yapamazsan gece yaparım.ben aşı yapılması gereken dönemde yorgunluktan o anki ruh halimden unutmuştum belli bir süresi var çünkü eşimde unuttuğu için yaptiramamiştık.siz siz olun cidden unutmayın yaptırın çok berbat bir illetmis oğlum.eridi resmen.cok şükür yavaş yavaş toparlanıyor gibi iştahsızlık devam ama yine bir iki kaşık yiyor birşeyler 🤲sizlerde dua edin mübarek aydayiz kiminin duası kiminin bedduası..rabbim kimsenin evladının ayağına taş degdirmesin hastalık bela vermesin.benim yavrumuda rabbim şifasını tez zamanda versin inşallah 🤲🤲
bittercikolata__ Eymenim11 ah bacım aynısını 3 ay önce yaşadık çok çok zor kızım artık halsizlikten sürekli uyuyordu bense ağlamaktan perişan olmuştum çişini bezine yapıyorsa hemen atın bezi değiştirip lazimliga yapıyorsa da her cisinide iyice yıkayın. Benim kızıma hastanede bı kadın kek vermişti ambalajlı normalde aldirtmam çocuk olunca seslenmemistim yedirmedim de ama paketinden bulaşmış çocuğu hastaymış ondan bulaşmış çok berbat bişey yaa inşaAllah hemen geçer. Bu arada aşıyı bende yaptırmadım hemsireme sordum o zaman bana çok bı faydası olmaz aynı hastalığı geçirir dedi ondan yaptirmamistim
Elfgrn Eymenim11 Çok geçmiş olsun aşının önemini anlıyoruz örnekleri gördükçe bizim aşıları hiç aksatmadim bu tarz örneklerden dolayı Hemsirem ile konuştuğumda aşı sonrasi yine bu hastalığı kapabildiğini söyledi ama aradaki fark Aşı olmuş daha hafif ve evinde atlatabiliyorken Aşı olmayan hastanelik olup günlerce hastanede tedavi görebiliyor. Yaptırmayan veya arada kalmış annelerimiz bu örneği iyi anlasın ücretli aşı diye önemsiz olarak görmesinler devlet bu aşıları pahalı olduğu için karşılamıyor. Umarım her anne baba yaptırır aşılarını tekrardan çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda anlatırsınız
Grimor88 bittercikolata__ öncelikle çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın. O nasıl bi hemşire tıp okuduğuna emin mi? Aynısını geçirecek olsa neden bu hastalığın aşısı olsun ki? Kapsa bile cok hafif atlatmasini sağlıyor siz en iyisi o hemsireyi bir daha dinlemeyin aşılarını tam yaptırın. Yavrucaklarin bir sürü hastalığı çıkıyor ortalık hastaliktan kırılıyor. Allah evlatlarimiza sağlık versin korusun 🙏
Eymenim11 bittercikolata__ bizim hemşiremiz yapın demisti bizde o an yaptiramadik 2 gün sonra gittik geç kalmasız rabbim yaşatmasın bir daha yeminel kendimi kötü anne olarak görüyor bakamıyor muyun oğluma diye yiyorum kendimi🥺
ahs648_ bittercikolata__ çok geçmiş olsun ama hemşire saçmalamış evet hastalığı geçirir ama hafif geçirir aşı olursa nasıl bir mantıkla söylemiş onu anlayamadım açıkçası
bsr9696 Çok geçmiş olsun ben aşısını yaptırdım bebeğim üç aylık ama yinede bulaşma ihtimali var herkes çok dikkat etmeli
Eymenim11 Grimor88 aminn insllah Allah razı olsun 2.5 yaşında ama eridi cocugum inşallah eskisi gibi hemen toparlanır 😭
Rabia_hafsa1 Eymenim11 suan aynı durumu yaşıyorum ve kızım için çok endişeliyim kac gun sürdü acaba kızım 15 aylik 39 derec ateşle hastaneye gittik endisemizden kızım asılı degil
Edaaaden Allah şifa versin çok geçmiş olsun 🙏2 aylık olunca yaptırılan bi aşı değil mi doğru biliyorum menenjit ve ikiside
Edaaaden Eymenim11 demek ki mutlaka yaptırmak lazım bunları bazen post aciyolar yaptircak misiniz falan diye en iyisi geciktirmeden vakti gelince yaptırmak. Sizin durumlar nasıl inşallah toparlar bi an önce 🙏
Eymenim11 Edaaaden kesinlikle biz geciktirmedik aslında o an yaptiramadik sonrasında da iş işten geçmiş oldu.cok şükür ilk 3 gün çok kötüydü kabustu hatta şimdi biraz toparladık.zaten ilk 3 gün kuluçka suresiymis.asi karşıtlarını anlamıyorum sağlık icin zaten bunlar.gun geçtikçe sağlık denen birşey kalmıyor zaten askine daha çok önemsenmeli bu konular