Evremyvzslm Hndsmom ben Hndsmom benimki dokuz buçuk aylık hala 4 numaradayım iki paket daha var bende iki paket elimde kalır diye korkuyorum ama daha gider gibi benim oğlumda 9 kg
nazli006 Hndsmom 14-15 aylık olana kadar 4 numara kullandık alın kenarda dursun 200 tane az zaten . 9 kg geçtıkten sonra 4 numara oluyor zaten