Hndsmom Arkadaşlar kızım 8 ay 4 günlük. 8220 gr. Şu an 4 numara bez indirimde gördüm içinde 200 tane var. Acaba alsam elimde kalır mı hiç fikrim yok ilk bebiş olunca da kestiremiyorum 🤣
motherisbackk Hndsmom al al 4 numarayı baya kullanırsın bak biz 10. Aydayız hala 4 numara kullanıyoruz
KuzeyinAnnesi03 Hndsmom 1 den sonra diğer numaralar çok uzun sürüyor. 2 feyiz 1 Aydan fazladır 200tane rahat kullandık 3 ve 4 de böyle olur kesin
Hndsmom oykuburak bana da öyle gibi geliyor en iyisi alayım dursun kenarda bakalım :) teşekkür ederim
Gmzkyr Hareketlenince kilo alımı azalacak hatta duracağı için 4 numara çok uzun kullanılıyor. En fazla kullandığım numara oldu. 1 yaşında daha yeni 5 numaraya geçtim öyle düşünün. Çok rahat bitirirsiniz hatta yeniden alırsınız 😇
Beril17 Hndsmom benm oğlum şuan 5900 kg 45 günlük molfix a101de indirimde sarı paket ben de aldm 2 paket 🤣🤣 daha 2 numarakullaniorz
Hndsmom Beril17 2 no da kullandım baya 😁😁iyi olmuş canım valla ateş pahası olmuş bezler denk gelince alıyorum bende :) molfix memnun musun
Hndsmom AdileElida goon baby canım. Turco dan ben pek memnun kalmadım sızdırdı gibi geldi. Ama bu bezin bir tık kalıbı geniş sızıntı pişik felan yapmadı.
Beril17 Hndsmom maviden kullaniyordm memnunum tasma yapmadi . Ebebekte de sllepy cirtli bez indirimde 3 numara bio natural ondan da alicam 🤣🤣