melisimm_ Yanlış anlamayın bende şiddete karşı bireyim ama orada lak lak yapacaklarına o sedyenin üstündeki bebeğin yanında 2 saniye bekleyebilir bir tanesi sonuçta o çocuk onların sorumluluğu altında , gerçekten o çocuğa çok üzülmüştüm o gün ama diğer hemşireler çok ilgiliydi yani Allah binlerce kez razı olsun şiddete karşıyım kesinlikle ama anne olarakta düşündüğüm zaman öyle birşey olsa Allah korusun sakin kalabileceğimi düşünmüyorum kimse de sakinliğini koruyamaz sonuçta o ameliyat süreci , psikolojisi çok duygusal zamanlar çocuğum ameliyattan sağ selamet çıksın ister herkes , ben çocuğumu beklerken birde düşürme haberlerini duymak istemem açıkçası hiç bir anne de istemez her bebek düşer fakat narkozluyken ayrı bir dikkat etmek gerekiyordur diye düşünüyorum , çok kötülerle karşılaştım ama çok iyilerle de karşılaştım gerektiği zaman şikayet ettik gerektiği zaman hediye bile götürdük 🙏