theblackvirgo o kadar çok dinamik var ki sadece hasta ve yakını değil, idare, doktor, sekreter, güvenlik, birlikte çalıştığım hemşire, temizlik görevlisi, sorumlu hemşire, teknikerler. Biz bütün bu meslek gruplarıyla doğrudan iletişim ile iş yapıyoruz ve bazen çok çatışma çıkıyor, tutanak, tartışma. Gizli baskılarz çoğu zaman diğerlerinin işleri de bize kalıyor. Bazı hasta yakınları taciz derecesinde ısrarcı olabiliyor. Kendi işini de hatasız ve hızlı yapmak zorundasın. Hasta sayın çok fazla oluyor. Bazen bazı hastaların durumu çok ağır oluyor. Anlat anlat bitmez.