Mommymom_ Benimde oğlum mızmız ağlak bir çocuk değil normalde. 18 aylık olcak, birşey istiyor veriyorum fırlatıyor, ağlıyor durduk yere. Asla poposunun üstüne 1 sn bile durmaz. Dün sinirlendim oturdum ağladım. Kendimi suçluyorum bu uslu çocukla bile baş edemiyorum diye, halbuki tamam ağlayan mızmız bir çocuk değil genel olarak ama çok yaramaz. Hep peşindeyim , oyuncakla oynamaz asla. Bende dedim kendi kendime tamam çocuk mükemmel bir şey ama olmasa olmazmıydı acaba. Sonra üzülüp bu lafa ağlayasım geliyor 🥲