Mommymom_ ben büyüdükçe kolaylaşır sanıyordum, kendi kendine oyalanır oturur, oyun oynarız, etkinlik yaparız falan diyordum ay ne etkililiği ne oyunu tuvalete gidemiyorum ya. Devamlı ağlıyor her şeyden sıkılıyor, paçama asılıp asılıp ağlıyor, uyku zaten yok. Devamlı mız mız ne zamana kadar böyle gidecek bilmiyorum. Yemek asla yemez ağzında tutar tükürür, eline alır oyun yapar sonra ellerini tüle sürer. Alt üst değiştirmek için savaş veriyorum zaten🤦