Benımde bu sekilde doğum yapalı 6 ay oldu doktoruma gösterdim kendisi bunun cilt yapısıyla alakalı oldugunu sadece görünüşü böyle oldugunu mikrop vs olmadıgını söyledi. Buna hipertrofik deniyomuş. Eger cok rahatsız ediyosa estetiksel seyler yapılabiliyormuş herhangi bir krem vs kullanayımmı diye sordum gerek yok dedi