Blossom00 Kızlar 1 yıl oldu sezaryen olalı bu sıra çok kafaya taktım dikiş izini, yakınımda olanlara bakıyorum dümdüz fazla belli olmayan iz var benim ki bana çok tuhaf geliyor sizinde böyle mi merak ediyorum o yüzden resim atmak istedim kusura bakmayın
ceriio Blossom00 benim böyle değil kahverengi gibi cilt yapısıyla alakalı oluyor genelde. Benim 1 yıl 8 ay oldu ama
Momyofthesun Blossom00 18 ay olacak en başından beri dikiş yeri belli olmuyor. Buğday tenliiyim acaba ten ile mi alakalı 😕
Blossom00 ddenzege hiç anlamadım bende bazısında da hiç belli değil bizim niye böyle diye sorguluyor insan😏
Oscarasar Blossom00 şimdi kendi dikişime baktım merak edip 😂 ama belli bile olmuyor sadece hafif bir şişkinlik var minicik sıra boyu o kadar yani o şişlükte olmasa normal eski hali bence bu dikişten yada sizin teninizden kaynaklı
Aylizinannesi54 Blossom00 kleoid olmuş olabilirmi benimde böyle değil beyaz tenliyim ama belli olmuyor bile birde sizin kesi çizgisi büyük değil mi fotodamı öyle çıkmış
dlkuznnn Blossom00 benim açılan dikiş yerim de böyle iz var diğer yerler kapanmış iz yok. Açılan dikişim de 2,5 aylıkken kapanmıştı 🥺
ppzeynep Blossom00 Sizin cildiniz yarayı keloidli iyileştirmiş. Yani fazla doku oluşturmuş. Bu teninizle alakalı bir durum. Bu tip izler için contractubex jel çok işe yarıyor ancak çok uzun süreli kullanım gerekiyor. Bacağımdaki yanık izi böyle iyileşmişti. 7 ay kullandım dediğim jeli. Kabarıklık geçti, rengi beyaza döndü.
[silindi] Blossom00 2inci sezeryanimi 10ay once oldum incecik bi cizgi var kesi yeri belli bile degil sizinki baya fazla cidden.ruh gibi beyaz tenliyimdir ona ragmen belli degil keloid olmus bence sizde
Sef41 Blossom00 benimde böyle normalde de bi yerimde yara olsa zor geçer vücut olarak.. bide karnım kocamandı benim kesim yerimde böyle büyük ama okadar aşırı morluk yok 18 ay oldu olalı
gulapikk Blossom00 ben 6 ay oldu sezeryan olalı 2. Sezeryanım. Hafif pembe ufak belli belirsiz bir kesi var sadece sizin kesi neden bu kadar uzun anlayamadım. Doktorunuza sordunuz mu burası neden böyle diye
Blossom00 gulapikk yok hiç sormadım olanları görünce benim ki tuhaf gelmeye başladı ama artık sormak istiyorum