prens_prensesannesi Ftmmm111 bundan dolayıdır benim oğlumda hiperaktif bir bebek bu sebeple kilo alımı yavaş
Ftmmm111 takdedicanima oy maşallah canım Allahım sağlık sıhhat versin 🧿🧿 inşallah bizimki de en azından bi 12 olur 😂
Ftmmm111 Usnac1995 maşallah canım evet seninki de boy olarak önden gidiyor biraz 🥰🥰 genetik çok etkili ama bu aylarda ne kadar uzarsa o kadar iyi olur aslında 🥹
Usnac1995 Ftmmm111 Babasının sülaleye çekmedi sanırım hep kısalar, eşimde 1.75 😂 Ben 1.69 ve ailemde genelde 1.90 lar var, umarım bize çeker. Sağlıklı olsunlar da gerisi boş
Ftmmm111 1Umut çok haklısınız çok hareketli zaten işte doktor da biraz düşük görünce üzüldüm her anne gibi çocuklarımız standartlarda olsun istiyoruz 🥹
Neslimmmmm Ftmmm111 benim oğlumda 19 aylık 10 kio boyuda en son 78di 80 olmuştr herhalde.doktorumuz sınırda ama sorun değil dedi.demirş düşük çıkmıştı demir vitamini kullanıyoruz.Bide burda iğde çekirdeği tozunu duymuştum baya faydalıymış boyuna kemiklerine falan onu yesiriyorum yoğurtla bakalım faydası olacakmı.
PeekaBoo_ Ftmmm111 ilk bir kaç gün vizjmki de ilaçları içmek istemedi ama artık alıştı 1 ayı geçti düzenli kullanıyoruz
Esrbruck 18 aylık olmak üzereyiz 11 300 kg 82 cm boyunda erkek bebek 35 haftalik doğdu 2850 grm çocuk doktoru önlem amaçlı gastroenteroloji bölümüne gönderdi boy kg normal olduğunu söylediler. Çok hareketli mama sandalyesinde bile oturamıyor😄