Ftmmm111 bebeğinizin kilosu gayet iyi,her bebek kilo almayabiliyor.Benim oğlumda 18.ayinda.Doğum kilosu ve boyu,ayrıca genetik faktörler de önemli.Benim boyuma bakınca oğlum uzun,ama dayıları 1,80-1,85cm üstü,amcaları öyle… Onlara baktığımızda oğlumun boyu kısa bile 😂 sağlıklı olsun da.
Eğer yemek yiyorsa, koşup oynuyorsa fazla takılmayın.Şuan keşif dönemindeler,yerlerinde durmuyorlar ki yedikleri kilo yapsın.