elifnurkerim valla benim 20 aylık oğlum da var gece sabaha kadar uyumuyor zaten uyusa oğlum uyuykr aslında tek tesellim 3ümüz de öğleye kadar uyuyoruz biraz kız tabi beslenme için kalkıyor o ayrı ama diğer zamanlar da ya beyaz gürültü açıp işlerimi yapmaya çalışıyorum ya da gittiğim yere pusette taşıyorum yorucu ama yapacak bir şey yok 🤦♀️