elifkovski benimde bazen karnimda bebek varmış gibi oynuyor hatta ilk doğum yaptığım zamanlar acaba içerde bı bebek mi unuttular diye dalga geçiyordum sanki hareket ediyordu karnım ama pıt pıt karnimda normal damar atıyor herzaman bide hareketi değilse bebegin neyi pit pıt atacakki