Kizlar sağlık ocakları gebelik testi yapıyor kandan biliyor musunuz ? Tribe girdim iyice bebeğim 4.5 aylık doğumdan 55 gün sonra hasta oldum 4 gün sürdü. Simdi 54 gün geciktim hasta olmadım, 3 kere test yaptım negatifdi ve düzenli olarak emziriyorum . Ama geçen sırt üstü yatarken karnimdan pıt pıt vurma hissi gibi şeyler hissediyorum yaklaşık 1 haftadır. Ya hamilelik hissim devam ediyor ya da gerçekten tribe girdim . Emin olmak için kan da test yaptiracagim ama sağlık ocakları yapıyor mu acaba?