Maka_Paka momysskaan Bende migrosun fasulyesini aldım geçen ay. Tadını beğenmedim denemek için almistim ama pisti. Hemde aynı gün ıslattım, akşamdan da değil,yarım saatte pisti . Duduklunuz de sıkıntı olabilir mi ?
momysskaan Maka_Paka ayy bilmiyorum ki 🤷♀️😩yarın bir daha deneyeceğim yine pişmezse düdüklü sıkıntı ama et falan pişiyor düdüklüde anlamadım gitti ya
melegininannesi38 momysskaan canim ben haşlayıp yaparım kuru fasulyeyi hep öyle dene bence çok güzel oluyo
momysskaan melegininannesi38 ayy bide onu deneyeceğim yarın bir arkadaş daha yazmıştı ne kadar süre haşlıyorsun
melegininannesi38 momysskaan canim zaten çok haslanmayacqk sen biliyorsun zaten haslandin mi ben dakika tutmuyorum o yüzden bilmem öyle
barlasatamommy momysskaan ben geceden soğuk suda ıslatıyorum veya gece unuttuysam sabah 10 dk haslayip 2-3 saat suda bırakıyorum ve duduklude 20 dakikada pisiyor 25 dk pisirdim bi kez hep dagildi bence hem fasulyenin cinsiyle hem de duduklu tencerenizle alakali
theblackvirgo momysskaan aşkım benim yaptığım doğrumu bilmiyorum ama gece yatmadan bı kaba koyup islatiyorum sabaha zaten suyunu çekmiş şişmiş oluyor sonra bı tencerede kaynatıp gazını alıyorum daha sonra düdüklüde pişiriyorum herşeyimi ayarlayip çok güzel oluyor kıvamı bı dene belki olur kiz
momysskaan theblackvirgo suan suda bekliyor canım gazı çıksın diye yarın 10 dk kadar haşlaycm sonra pişirecem bakalım nasıl olacak
bahar23julide momysskaan akşamdan soğuk normal suyla yikayıp ıslatıyorum canım gündüz de normal pişiriyorum ya kaynıyor biraz 10 20 dk kapatıyorum altını bi saat kadar sonra tekrar açıp pişene kadar kaynatıyorum dağılma vs de olmuyor ablamın kayıncalidesinden öğrendim bende altını kapatıp bekletince tadı da güzel oluyor hem şişiyorlar güzelce
alevvdenizz momysskaan 1 tatlı kaşığı ekle suyu da soğuğa yakın olsun birde şeker fasülye dene tatlıköyden açık alıyorum fasulye gayet güzel çıkıyor ordan alabilirsin
momysskaan endoplazmikretikulumiste Migros’tan aldık ama adını bilmiyorum canım kutuya boşalttım çünkü