momysskaan Kızlar fasülyeyi akşamdan kaynamış suyla ıslayıp ertesi gün pişiriyorum hala neden sert kalıyor olabilir ve düdüklüde 30 dk pişiyor 😩
neanladinyurdagull momysskaan kaynar su yerine ılıkda ıslatıyorum 25 dakikada lokum gibi oluyor.Şeker fasulyesi kullanıyorum.Cinsten cinse değişir belki pişme süresi
alevvdenizz momysskaan kaynar su sertleştirir diye biliyorum çok ılık suda el yakmayacak şekilde içine şeker katıyorum 1 gün bekletiyorum düdüklü kullanmıyorum pişiyor
momysskaan GemlikZeytini daha fazla pişireyim ozaman aynı gün ıslatıp pişirenler var ya ben öyle yapsam çiğ kalır heralde
Eslem123_ momysskaan ben önce yıkıyorum sonra üzerine kaynamış su katıyorum kaynatıyorm bı on dakika sonra altını kapatıyorum etini filan hazirlayana kadar o biraz daha yunusuyor içinde. Sonra ocaga katıyorum pişene kadar kaynamaya devam ( düdüklüm patladı) korkudan artık kullanmıyorum yumuşayınca kapatıyorum altını hep böyle yaparım
alevvdenizz momysskaan 1 tatlı kaşığı ekle suyu da soğuğa yakın olsun birde şeker fasülye dene tatlıköyden açık alıyorum fasulye gayet güzel çıkıyor ordan alabilirsin
Niihhaann Fasulyenin cinsinden olabilir,fasulyeniz çok beklemiş olabilir yada düdüklüde sıkıntı olabilir. Ben hiç suya koymam fasulyeyi pişireceğim zaman 10 dk kaynatıp süzüyorum hemen düdüklüde 20 dk tutuyorum fasulyenin cinsinden pişiyor.
sirinpatates momysskaan fasulye iyi değildir. Ben hiç akşamdan islamiyorum sadece birkaç saat önce sicak suya koyuyorum sonra soğuk suyun altına tutuyorum süzgeçle sonra birkez kaynatip suyunu döküyorum ondan sonra soğan salça kavurup sıcak su ekleyip pişiriyorum hiç düdüklü kullanmadım. Dün akşam bende fasulye yaptım mesela ama biraz diri kaldı ne kadar kaynatsamda diriligi gitmedi bazen fasulyeden kaynakli oluyor
momysskaan sirinpatates olabilir canım benimde bu aldığım hiç pişmiyor 35 dk pişmesine rağmen düdüklüde
Maka_Paka momysskaan Bende migrosun fasulyesini aldım geçen ay. Tadını beğenmedim denemek için almistim ama pisti. Hemde aynı gün ıslattım, akşamdan da değil,yarım saatte pisti . Duduklunuz de sıkıntı olabilir mi ?
melegininannesi38 momysskaan canim ben haşlayıp yaparım kuru fasulyeyi hep öyle dene bence çok güzel oluyo