Ayseldemir tabiki orası öyle sadece doğumum benimde çok kötü geçti erken doğurdum yollarda en yakın hastahaneye kaldırıldım bebeğim yoğun bakımda kaldı öyle kötü günler yaşadım ki hamileliğim de hep riskliydi 7 ay iğne oldum hep yattım sancı kramp maf oldum bir daha aynı şeyleri yaşamak gözümü korkuttuğu için kendimi yiyorum tabiki can yani varsa Allah verdiyse öyle. Sadece deneyimli annelerden akıl almak istedim içim bi nebze olsun ferahlasın diye. Aynen öyle nasipte varsa zaten yapıcak bişey yok