Emin olmamakla birlikte şüphem var ilk hamilelik belirtilerimi taşıyorum, kazayla olan bişey reglime 10 gün var test ve kan için erken olduğundan kendimi yiyip bitirdim 8 aylık bebeğim ve aşırı endişeliyim varsa ne yaparım daha küçücük bebeğim ikisine nasıl yeterim biri tam ilgi isteyecek oyun isteyecek zamandayken diğeri yeni doğmuş olucak ya birini ihmal edersem uykularım kaçtı üç dört gün daha beklicem test için ama bu süreçte kendimi yiyip bitiricem güzel şeyler duymaya aşırı ihtiyacım var