Zeynep2866
Doktora götürün, bir şeylerin normal olmadığı zaten ortada. Geç kalmadan çözersiniz böylelikle. 18 aylık bir bebek ikili cümleler kullanabilir, soru sorabilir. Komut alır, merdivenleri çıkar. Nesneleri ayırır, renkleri tanır. Amacına uygun konuşur. Yani mesela ortada dede yokken dede demek yerine dedesini görünce dede der gibi. Hayvan sesleri çıkarır, taklit eder gibi gibi. Daha çok şey var ama sizin yapmanız gereken mutlaka uzman bir doktora gitmek. Burda evet ben otizm li desem ne olacak, hayır değil desem ne? Size ilk önerim tv yi hayatınızdan çıkartın, yaptığınız en büyük kötülük bu.