Duru07 mama+meme🤷🏻♀️ biz doğumdan sonra hemen fototerapi aldık. Kan uyuşmazlığı sebebi ile direkt 8 di. O değerle yatırdılar daha doğrusu beni taburcu ettiler ama bebisimi etmediler. Odamıza getirdiler cihazı. Ona rağmen belli bir miktar arttı. 12-13 gibi. Sonra düştü çok şükür 🤲🏻 ama mama+meme hariç bir şey yapılmıyor ne yazık ki 😪 dualarım sizinle