Öncelikle stresten uzak dur benim yanımda da kimse yoktu ilk bebegım benimde sarılık olmadı çok şükür bu yöntemle denedim benim sütüm gelmedi çocuk ağlıyordu hep sonra mama aldırttım hipp marka onu şırıngayla verdim kesinlikle biberon kullanmıyoruz bu süreçte meme reddi olmaması için bebeğimi memeye oturttum bi bardağa da mamayı yaptım şırınga ile ağzına soktum memedeyken maksat memeden gelmiş gibi görünsün diye sık sık emzırdım sütüm olmasa bile zaten çeke çeke getirirler seseryan olduğum ıcın geç geldi sütüm bir hafta uğraştım bu süreçte gece alarm kurup 1 saatte emzırdım gunduzlerı yarımsaatte bir emzırdım öyle öyle hıc sarılık olmadık ınsallah bu sekılde denersen olmaz