MonicaGellerCB Güzel anneler merhaba, ben Zülfü Livaneli’nin kitaplarını hiç okumadım ve bir yerden başlamak istiyorum. :) Aranızda bu yazardan başlangıç kitabı önerebilecek olan var mı? Teşekkür ederim. :)
pivpivpivahmedmuhsin MonicaGellerCB Ben tek bir kitabını okudum. Ama bence başlangıç için güzel bir kitap. Serenad’ı tavsiye ederim. Harika bir kitap. 🌸
SetenayCo MonicaGellerCB Önce Serenad, harika bir kitap Leyla’nın Evi Bir Kedi Bir Ölüm Bir Adam Kardeşimin Hikayesi
BelaCivciv MonicaGellerCB Hepsini tavsiye ederim. Mutluluk Serenad Kardeşimin Hikayesi Balıkçı ve Oğlu
MadamMommy Deletedmom_98 Kardeşimin hikayesini unutamadım alışılmışın dışında ve akıcı bir kitaptı.Şu bebeler dursa da az okusak ya canım kitap çekti 😔
MonicaGellerCB SetenayCo çok teşekkür ederim. :) Diğerlerinde de aklım kalmadı değil. Serenad tamamdır. :)) ❤️☺️
Aslan2103 MonicaGellerCB herkes serenad demis bende cok begenmistim hala biri kitap tavsiyesi istediginde ilk soyledigim olur cok guzel 🙃
Saresi MonicaGellerCB tüm kitaplarını okudum hepsi çok güzel ama en güzeli kardeşimin hikayesi 🌸 şu dünyada tek kitap okuma şansım olsa kesinlikle kardeşimin hikayesi olurdu. Serenad da çok güzeldir
MonicaGellerCB Saresi çook teşekkür ederim. :) O halde ya Serenad ya da Kardeşimin Hikayesi olacak. Serenad önde ama. :)
MonicaGellerCB LavininAnnesii çok teşekkür ederim. Evet, inşallah hepsini okumayı planlıyorum. :)) ❤️🌸🌸☺️Sizce ilk hangisi olmalı?
durununannitoskosu MonicaGellerCB Kardeşimin hikayesi ve serenad beni çok etkilemişti gerçekten harika kitaplar
eyymenn MonicaGellerCB Zülfü livaneli’ nin Türk yazarlar arasında benim için yeri çok ayrıdır kitaplarını okursan anlarsın demek istediğim şeyi. Sıralayacak olursam; -SERENAD (ilk okubması gereken bence) -KARDEŞİMİN HİKAYESİ (Efsanedir) -HUZURSUZLUK ( daha çok toplumsal sorunlar) -ARAFAT’ta BİR ÇOCUK -MUTLULUK -KONSTANTİNİYYE OTELİ -LEYLA’nın EVİ -SEVDALIM HAYAT -ENGEREĞİN GÖZÜ -ORTA ZEKALILAR CENNETİ okuduklarım bunlar ama 2-3 kitabı daha var okumadığım. çocuktan fırsatım olursa mutlaka okurum .
MonicaGellerCB eyymenn eminim öyledir. :)) Ben de kendisini çok seviyorum da kitaplarına yolculuk yapmak nasip olmamıştı. Çoook teşekkür ederim. :) Bunların hepsini not ediyorum.