yasemin1812 kesinlikle oğlumun uykusu düzene girmesi mutlu ederdi, gün içinde en az bi 2 saat kesintisiz uyusa:) çünkü doğduğundan beri gündüz uykumuz yok denecek kadar az tüm gün yarım saati geçmez.. Evim hep bi dağınık, yemek yapamıyorum, duşa zar zor giriyorum.. çıldırmalık 😃 yine de şikayet etmek istemiyorum tabi Canım oğlum iyi ki var ☺️ 8 aylık olduk düzene giremedi bi.