boranenis Pinarmeva77 valla öyle böyle alışıyor insan yutakları biraz daha normal bebeklere göre yumusak oldugu icin oluyor bızde tükürük yutamama sütü ağızda bekletmede vardı gecıyor sukur gecmiş olsun
alparslanozyildiz Pinarmeva77 hızlı çektiği içindir yavaş yavaş yudum yudum ver ben lansinoh kullandım yavaş akımda da bile öyle oldu dik tuttum kafasını yudum yudum verdim sonrasında düzelmişti