Pinarmeva77 Anneler nolur yardım edin biberon veriyorum dik tutuyorum nefessiz kalıyo. Normal emziriyorum onda da nefesine kaçıyo Uyurken burnunda agzından süt geliyo bu nedir böyle bir şey yaşayan var mı yardım edin lütfen. Ömrümdne ömür gidiyor :(
eyymenn Pinarmeva77 biberonun ucunu kontrol et canım. Çok az gelmesi lazım. Eğer delik genişse fazla akıyordur yutkunamaz
gncglozclk Pinarmeva77 benım kızımda oyleydi 39+1 de dogdu 1 bucuk ayından sonra duzeldi biberon verıyorum sadece ben benı emmedi meme ucuylada denedim de sutum tanzikli geliyordu lansınoh kullanıyordum akmıyor bıle asag dogru tuttunda o kadar yavas cok hızlı ıcıyordu nefessiz kalıp surekli genzıne gidiyordu o kadar cok gidiyordu ki alısmıstım artık doktora sordum normal dedi bıberonu ara ara cek cok dık tutma asagda tut bebegın bası dik olsun bıberonu da ona gore ayarla baktım hızlı hızlı cekıyor nefessiz kalıyor bıberonu yada memeni cek nefes alsın ben oyle oyle yaptım hep
sogukbaklava42 Pinarmeva77 Benim bebeğin de gazını cikardigim halde bi sure sonra burnundan geliyor. Ebeye sormuştum yan yatır korkmana gerek yok demişti.
mnkkizim Dr Brown biberonu öneririm size. Ucu çok dar prematüre bebekler için. Çok rahat edersiniz. Emzirmeden öncede göğsünüzü sağıp öyle emzirin tazyikli olabilir sütünüz.
Pinarmeva77 gncglozclk bugün memeyi çekip denedim hırslı hırslı emiyordu böyle yaptım bende dimdik emziriyorum artık
Onemother1 Pinarmeva77 reflüsü olabilir bi de hızlı emiyorsa yada biberonunuzun akışı hızlıysa o da kusturur ama dojtorunuz en doğru yönlendirmeyi yapıcaktır.siz hiç telaş yapmayın gözetiminizde olsun yeter o kurtarır kendini zaten büyüdükçede düzelecektir 🙏
boranenis Merhaba benım bebeğimd eprematüre doğdu biz yedirirken boğazına süt kaçıyordu agzından burnundan geliyordu düz zemine bile yatıramıyorduk reflüsü vardı dr az az beslememizi söyledi reflü yatagında yatırdık 3 aydan sonra düzeldi