Ezgi2609 iki yaşında bir oğlum var. O da kesinlikle böyle durumlarda karşılık vermez. Karşısındaki de çocuk anlamıyor ama işte insan çocuğun ebeveynine kızıyor böyle durumlarda. Çünkü ebeveynlerin ilgisizliğini neden benim çocuğum ödesin? Gerçekten kızıyorum böyle durumlara. Bu durumda çocuğumu korumaya almıyorum durum devam ederse ortamdan çıkarıyorum çünkü evladım maalesef kendini korumuyor. Bu gibi durumlarda anne babaya söylemesi gerektiğini, karşısındakine yapamazsın diyebileceğini ya da bağırması gerektiğini yüksek sesle , anlatıyorum. Tabiki şimdilik havada kalıyor. Ama benim evladım böyle bir davranışa yeltenseydi mutlaka o an müdahale eder durdururdum. İşte diyorum ya kimi anne babaların ilgisizliğini biz çekiyoruz onların bu duruma müdahale etmemelerini de biz düşünüyoruz ah keşke hassasiyet herkeste aynı işlese ama işte bazı kafalar bu konulara basmıyor.