y_enianneyim doktorumuzla görüştük biz de. Gerçekten çok az kilo almış bir ayda. Bir beslenme düzeni oluşturdu. Mamayı çok miktarda ve tam açken verirsek emmeyi unutur dedi, 4-5 saat tokluk oluştururmuş. Önce emzireceğim 10 ar dakika en az iki göğsü de sütüm az ikisini emziriyorum. Sonra 1 saat ara. Sonra yine anne sütü. Sonra mama 60 yap kaç yerse ayarlarsın dedi. 45 cc mama anca yiyebildi. O arada da sütümü sağıyorum. 50 cc çıktı emzirdikten sonra yani düzgünce emse gerek kalmayacak hiçbir şeye. 3 saati geçmiyor mama aralıkları. Bizim uykularımız gündüzleri en fazla 40 dakika ondan böyle sistem yaptık kilo alması için umarım alır. Zaten düşük doğum ağırlığı vardı. Bir hafta sonra tartacak ona göre ayarlayacak kilo almazsa. Bu arada biberona da bayılmadığı için geçiş bardağı varmış chicconun 4 ay için onu aldım bakalım ne olacak 🥲