y_enianneyim benim, kızım da öyleydi boya verdi sağlıklıysa kilosunu dert etme her bebek tombik şişko olacak değil ☺ doktor sağlığıyla ilgili bişey dememişse takılma kilosu için dediğine kız ben doğum, yaptım 1 hafta sonra kontrole gittim 5 gr gitmiş diye kilo kaybı var dedi endişelendirdi beni pis adam 😂 1 ay daha bekle eğer güzel gitmezse doktor önerisiyle ek gıdaya başla bide memeyi unutmuyor çok, istersen mama meme olarak ilerle