damlabahar doğduğundan beri ışığı seven bı bebek .ışığı açık tutmamin sebebi gördüklerim duyduklarım beni çok korkuttu .bişey olur diye ışığı hep açık tuttum bu güne kadar uyanamam göremem bebeğimin ağzını diye açık kaldı ışık .bu postu açtıktan sonra sizlerinde dediklerinizi uyguladım gündüz uykularını kısa tutuyorum 2 gündür .gece banyosunu yaotiriyirum yaptırdıktan sonra ışığı kapatıp uykuya daldiriyorum fark ediyo ışık olmadığını onanda tekrardan uykuya daldiriyorum bu şekilde inşallah böle devamı gelicek 😂