hmrv Angelmommy doğduğu gunden beri böyleyiz düzelir diye bekliyorum 40 da düzelir dedim yok yani .doğum yaptığın günün gecesi gece saat 3 te uyandı sabah 8 e kadar uyanık ağlamalar .yeni doğan bebek uyur ama benimki değişik bişey .karnında boleydi gece saatlerinde uyanirdi sabaha kadar hareketliydi
MadamMommy hmrv Tabiki çok iyi anlıyorum 2-3saatlik uykularla durdum aylarca bir gün boyunca hiç uyumadığım oldu bedenen ruhen çöküyor insan.Hala zorla uyur,zor bir bebek hepsi aynı olmuyor işte canları sağ olsun
hmrv MadamMommy hep öle diyorum canı saolsun .gece sürekli memede bı sure memede uyuyor yerine koyarken hiç uyumamis gibi geri uyaniyo
MadamMommy hmrv Bir de koyar koymaz gözünü cin gibi açıp gülücük saçması yok mu güler misin ağlar mısın 😊😍
hmrv MadamMommy evet ya gelde geri bı daha uyut 😆uyumasını isterken o halini öle görünce bütün uykusuzluğun bianda gidiyo 🥰
ozgec hmrv canım rurın olustur uyutma gece uykusunda alıştırmırtam loş olsun ısıklar acık tutma gece gunduz ayrımını yapamamaıstır belkı bı derdı yoksa uyuması lazım cok kucuk duzenı sen kur ona bellı aralıklarla uyut gunduz gece uykusunu tamamlarsa uykuyu alıyosada uyumaz
hmrv ozgec evet gündüz uykusunu faslasiyla aliyo uyudugunda 3 saat uyuyo hiç uyanmadan memeye kalkıp tekrar yine uyuyodu .ama bu gün saatli olarak uyuttum fazlasına izin vermedim memeye uyandığında onu uykuya devam ettirmedim ablasi onu güldürmek için konuştu bakalım bu gün böle geçti 😌
hmrv damlabahar uyumuşum ne güzelmiş bu uyku Allah’ım 😆bı saat uyusam bile saatlerdir uyumuşum gibi oluyorum .sütüm oluyo bu sayede .hiç birşey ise yaramiyo sütüm için. ama bu uyku bı saat uyumuş olsam hemen yerine geliyo
hmrv damlabahar uyurken emzirdim içim rahat etti Aynı gunduzdeki hiç uyanmadı uyurkende emdi tekrar uyudu
damlabahar hmrv ne kadar sevindim adınıza benim sütüm yok maalesef mama gidiyoruz 🌸gündüz uykularını kısa tutmak gece için çok verimli oluyor gerçekten inşallah alışkanlık yapar ve seni rahat ettirir annesi❤️
hmrv damlabahar canınız saolsun yeterki .mamaylada buyuyo çocuk .üzmeyin kendinizi .ne kadarlık bebeginiz .inşallah geri gelir sütünüz 🤲🤲
damlabahar hmrv 4 aylık üzülmüyorum artık rızkı bu kadarmış diye kendimi avutuyorum 🤭doğduğundan beri zaten sıkıntılı bir süt sürecindeydik zaten 2 ay emebildi göğüs ucum yoktu silikon uç ister istemez bebeğimi itti göğüsüm bebeğimle temasa hiç geçemedi zorluydu valla