Bennureyla Zeynepmustafa5763 göğüs pedi kendiliğinden mi yapışıyor? Yoksa ona göre atlet mi almak lazım
Zeynepmustafa5763 Bennureyla. Gogus pedi yapışkanlı yarım atlet veya sütyenine yapıştırıyorsun. Kullanımı o şekilde oluyor özelikle bisey almana gerek yok🥰
tarakcioglu Göğüs pedi yeterli gelmediği için göğüs kalkanıyla uyuyorum, biraz rahatsız ama en azından ıslak ıslak uyanmayı büyük oranda engelleiyor
Hilallhicrann yenianne9087 silikon göğüs kalkanı aldım bende o zamanlar ama hiç kullanamadım kalkanda biriken süt olduğu gibi küçücük kıpırdanmada üzerime dökülüyordu silikon sakın almayın en iyisi ped ama sık sık değiştirin çünkü bir süre sonra kaşıntı yapıyor
greattobeamom Bennureyla ilk başlarda her gün terden ve sütten sürekli kıyafet değiştiriyordum resmen eziyet gibiydi :) ama zamanla dengeleniyor o kadar ıslanmıyor üst baş ne kadar oldu doğum yapalı? Bir de ben en başından beri göğüs pedi kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim sık sık değiştirin ıslak kalmasın pedler
Bennureyla greattobeamom bir hafta oldu ama ben sütüm olmaz korkusundan litre litre şerbetler içtim . Kuru incir kuru dut felan kaynattım bir tencere içtim 🤣. Şimdi aman bir bardak içmem . Çok fena etki etti
greattobeamom Bennureyla maşallah diyelim 🥰 ama hiç birini yiyip içmeseniz de daha çok yeni normal öyle olması
sokaklahmacunuu Bennureyla gogus pedi kullaniyorum ve sık sık degistirin cok geliyorsa eger ve ben cok aktigi ped cok doldugu zaman gogusumu temizleyip oyle veriyorum cocuga koku vs olmasin diye sık sık dus almak zorunda kaliyorum kendimi rahatsiz hissettigim icin 🥰emzirme atleti kullaniyorum cok rahat 👍
Mavili-mavilimorcicek Bennureyla Merhaba.E bebek de var renkli göğüs pedi ince olanı belli bir yapısı var adını hatırlamıyorum şimdi.İnce olmasına rağmen kıyafete geçirmiyor dolunca atıp yenisini takiyordum.Sizma falan da yapmıyordu.Wee baby yi önermem çünkü göğüs ucuna yapışıyor.
Bennureyla Mavili-mavilimorcicek tamam wee baby uzak duracağım. İsmi hatrınıza gelirse mutlaka yazın :)
Htchc Bennureyla e bebekte ince jelli göğüs pedi var normal pedlere göre daha büyük ve daha çok süt topluyor
Mavili-mavilimorcicek Bennureyla Baby me adi.E bebek de var.Ben çok memnundum iki çocuğumda da kullanmıştım.
greattobeamom Bennureyla geçer merak etmeyin çok uzun süre emzirmeyince yine olur süt fazla kaldığı için akar ıslatabilir ama ilk başlardaki kadar değil
HKbraa Bennureyla emzirme sütyeni ya da emzirme atleti kullanıyordum ve göğüs pedi takıyordum pedleri sık sık değiştiriyordum üstüm nerdeyse hiç batmıyordu. 5.aydan sonra da hiç akmadı zaten. Zamanla toparlanıyor akma olmuyor.