7.5 aylık bebeğim. 7,5 aydır kaç paket göğüs pedi bitirdim sayamadım 🤦♀️ iç çamaşırı ve göğüs pedi kullanmadığım zamanlar üstüm başım hatta geceleri yatak bile sırılsıklam süt oluyor🤦♀️ sütyen takmaktan nefret ederdim. 7,5 aydır sütyensiz yarım atletsiz gezemiyorum🤦♀️ süt zamanla terbiye olur dediler. Benimki terbiyesiz heralde 🥴😂