kvrck80 Minetoks inşallah ben daha beklemedeyim 9 da uyudu 2. Kez uyandı geri yattı 3 yaşında hemen hemen sabaha kadar yansın geceler 🤣🤣
Yarenayse19 Minetoks aynı şeyleri yaşıyoruz benim kızım da 9 aylık gece uykusu nedir umuttum resmen devamlı uyanıyor gece hafif ateş oluyor ben üst dişleri gelecek diye düşünüyorum inşallah geçer bu günler
Minetoks Yarenayse19 Evet dişlerin de etkisi var benim kızım üstten bir taneyi patlattı dün ama hâlâ aynı 2 saattir uykuya dalmasi için uğraşıyorum gözleri kapalı ağlıyor
benimoglumukurtarinesraa Ben bı işe kalkıştim ama hayırlısı. 9 buçuk aylık, doğduğundan beri hiç bu kadar ağlamadi. Ama başladım bikere artık geri dönemem. Gece beslenmesini kesiyorum. İnşallah buna değer
Minetoks benimoglumukurtarinesraa Ben de düşünüyorum böyle olunca kesmeyi İnşallah uykuları düzene girer umarım sizin için kolay bir süreç olur
Cano2626 19 aylığız bizde aynı malesef gece beslenmesi olduğu için sık sık uyanıyorlar aslında beslenmek için değil uyanıyorlar ve tekrar uykuya geçmek için meme istiyorlar meme olayı bitince rahata ereriz diye düşünüyorum