Minetoks aynısını yaşadık. En zor dönem hangi zamandı deseler 8 9 10 aylar derim. Kalkıp kalkıp otururdu ağlamaya başlardı, emeklemeye çalışırdı kalkar kalkmaz. Öğrendiği yeni becerileri yapmaya çalışıyor aklı onlarda olduğu için o heyecanla uyumak istemiyor demişti doktorumuz. Bir de ayrılık kaygısı başlıyor. Size ihtiyaç duyduğu için geceleri sizi istiyordur. Sabredin, azalarak düzene girecek.