Ballkizimm yagmursahbazdamar yok valla korkmuyorum 😄 10 senede bir kaza yasamadik. Bundan sonrada yasamayiz heralde 😄 yasarsakta allahtan. 😇
emilia momyboy İştah açmıyor, kilo da almadım. Psikolojik olarak benim anladıgım bir Şey yok acıkcası, ancak adette düzensizlik yaptı. Mesela 1 ay regl oldugumu 2 ay regl olmadıgımı hatırlıyorum
Deletedmom_110 momyboy aylık iğne mesigna 6. Ayımdan beri vuruluyorum ek gıdaya geçtiğinden beri 14 aylık oğlum memnunum 285 tl
momyboy Deletedmom_110 anladım bazı iğneler adet düzensizliği yapıyormuş hatta iğne olduğun sürece adet görmüyormuşsun
asaletsoydangelir Deletedmom_110 6 iğne adet kesmiyor mu veya yan etkisi yokmu sağlık ocağındaki doktor igne adetini keser dedi açıkçası emin de değilim
benbiranneyim123 momyboy prezervatif doğum kontrol hapını kullanamam yaa çok unutkanım unuturum öbür ay el sallar bebek anneeeeeee die 😅
benbiranneyim123 momyboy bebekten fırsat olmuyorki bacım ne zaman bisey yapacak olsak ekmegimize taş koyuyor 😄😄
atlasayaz momyboy ilk oglumsan sonra spiral taktırdım onunla hamile kaldım,2. Oğlum oldu şimdi emziriyorum cerazette kullanıyorum