Ben doğum kontrol hapı kullanıyordum 3 ayda bir olandan. Adet görmeyi kestim. 2 seneye yakın kullandım. Ağrım başlayınca doktora gitmiştim doktor da bu kadar uzun kullanmamam gerektiğini ve bırakmamı söyledi. Bıraktım tekrar adet olmaya başladım. Şimdi diyorum keşke hiç kullanmasaydım. Bence iğne ve hap sağlıklı değil. Koldan takılan iğne gibi ince birşey varmış Şuan onu araştırıyorum